Followers

Saturday, November 12, 2011

Giving up......*what? No!!

Aku sedang duduk di ruang tamu....

Sambil minum secawan kopi-O panas kegemaran aku..

Surat khabar NST yang biasa aku telaah berada di sisi.

Business Times, marketing and investment.

Perkataan-perkataan seperti itu membuatkan aku tersenyum...

Tapi tidak mengapa...

Semalam juga aku mempunyai sedikit perdebatan dengan seseorang mengenai CINTA.

Hey, aku tak suka berdebat untuk menang...

Aku suka tengok macam seseorang itu memusingkan sesuatu dengan bijak dan akhirnya dikunci sendiri oleh kata-kata mereka sendiri.

SWEET!!

Aku memberitahu mengenai cerita cinta yang pernah dihadapi aku.

(actually....aku rasa macam 'eeuuuwww' sangat)

Dia membuat andaian yang aku mengalah...

Seteru itu aku membulatkan mata aku yang sememangnya bulat..

"Betul ke andaian yang kau buat?'

Dia diam. Dia bagaikan tahu bila aku bertanya sedemikian sebenarnya memberi ruang untuk membetulkan pernyataannya.

Aku senyum.

"Macam betul gak apa yang kau cakap, aku mula-mula fikir yang aku "give up" tapi aku sendiri silap dengan diri aku sendiri"

Aku mana pernah 'give up'...

Bagi aku kalau dia tetap pilih orang selain aku,

itu pilihan dia

Dia tetap belum tahu pilihan aku...

Betul, aku suka dia dan aku juga dah mula sayangkan dia...

Sakit juga tengok bila orang yang kau sayang dengan orang lain kan?

But hell?

Aku kat sini sediakan satu 'rotan' besar...

Buat silap jek, aku sebat dua2...senang cerita.

Aku manusia biasa, begitu juga mereka...

Aku tidak istimewa bagi mereka, tapi mereka istimewa bagi aku...

Mereka tidak akan memerhatikan aku tapi aku tetap prihatin...

So,

I don't worry of them making mistake....

Mistakes never lessen my love towards anyone....

So, if you think I'm giving up and letting you go just like that...

You are wrong! 

No comments: