Followers

Monday, September 26, 2011

Orang macam mana sebenarnya aku ni?

Salam sejahtera...

Kepada teman yang mengenaliku secara peribadi mahupun sekadar di alam maya ini....

Dapatkah anda semua sebutkan bahawa aku ni sebenarnya macam mana?

Aku ade beberapa teman yang selalu revealkan atau cuba mengagak sifat aku ini macam mana....

Yeah...

Kebanyakannye betul dan kebanyakannya juga tak berapa betul...

Aku dapat nyatakan, aku akan sentiasa buat diriku ini susah untuk di-predict...

Especially dari segi perasaan...

Disebabkan ini, banyak kali aku diberi title 'playboy' dengan percuma...hebat kan?

Aku bukan memainkan perasaan orang tetapi apabila mereka tidak berjaya predict situasi diriku yang sentiasa berubah diorg terus jump to the conclusion


Yeeehaaa..!!!!

Aku seorang yang sangat sentimental...

X percaye?

Kalau ko seorang teman yang sangat aku respect

Cubalah kau kira jarak ko dengan aku, bila aku kata aku confirm nak jumpa kau...

Tup tup

Aku akan datang terpacak depan ko...

Bila sesuatu pemberian ko beri kat aku, 

Benda tuh paling susah aku nak buang...

Ini tidak terhad kepada pompuan sahaja ok?


Kad2 raya zaman sekolah masih lagi aku simpan kot...

Hahahahaah

Oh...lagi 1, 

Memang nampak merugikan kalau seseorang wanita itu berkasih dengan aku dengan perangai aku yang 24/7 usha awek...

Tapi ketahuilah

Bila pompuan itu betul2 menarik perhatian aku...

Video game pun boleh kalah....

Hahahaha....

Selamat mengenali diriku and I wish u luck.

No comments: