Followers

Sunday, March 28, 2010

The Day Krypton Got His Bath

Aku dah bersama Krypton hampir 2 tahun...

aku x pernah mandikan dier walaupun sekali..

sehingga kenalan setia aku complaint yang si Krypton ni busuk la ape la...

aku rase macam nak penampor jek, macam la Si Gajah dier tuh wangi sangat...

klu wangi pun tuan dier x reti jage, dah hilang lari dengan gajah lain kot...wakakakaaka.

Tapi aku kesian juga dengan Krypton, maka aku pun mandikan la si dier ni..

Letak sabun Max Kleen  


After that, jirus simbah and segale yang mungkin...kesian dier, sejuk!!



Krypton dijemur sehingga kini belum kering...wee.

So, buat mase ni...Bizarro yang menemani diriku.

12 comments:

Jemi Azmi said...

Gud Boy!!!lepas ni nak komplen pe plak ek..ermm hahha.
sape kate hilang bantal gajah tuh, aku lepas kan dia g jumpa kwn2 dia,hujung taun ni dia blik kut..hahahha.

madmal said...

aish.. patot lar hp ko jatuh dlm bilik hari tu. huhu.. semuanya hanya kerana krypton ek.. huhu. hidup krypton!

Leo "Ricky" Huzair said...

terima kasih kenalan sume atas sokongan padu anda!!

BENCI + CINTA =BERCINTA said...

Kesian Krypton tuh dimandikan.....tapi memang TERBAEK ah, pasni sembur Febreze plak, baru gempak wajah baru krypton tu...hehehe...

Syaza Izura said...

hehe..teddy bear syaza pon dah 2 thn x mandi...

dieya angelica said...

yeahh!!krypton da wangi...

miRa iKomiA said...

mak aih..ciannyer teddy cute 2..hoho

Leo "Ricky" Huzair said...

Hidayah : Krypton mmg dah wangi tp si J 2 menyibuk nk mintak pelempang!!

Mira : kesian nape plak?

dieya angelica said...

leo..npe dgn J?

Leo "Ricky" Huzair said...

Si j berkata:winkkkkkkkkkk

Mawar Melati said...

tomey, hahahaha~

I n n z said...

comel je ouh ;p