Followers

Wednesday, April 25, 2012

Mungkin Ini Sebenarnya Yang Terjadi

Assalamualaikum W.B.T
&
Salam Sejahtera kepada semua pembaca

yang hok comeyh-comeyh belako...

Tak lupo yang kacak-kacak..


Di harap anda semua sihat seperti saya

Kena la pandai jaga kesihatan sendiri yek kawan-kawan terutama yang single 

Kemungkinan untuk orang ingatkan anda makan ubat, masakkan sesuatu untuk anda sudah kekurangan peratusannya...

Tapi tidak mengapa...

Kena sentiasa kuatkan semangat yek!

Kali aku nak cerita sikit 

What actually happened to me?

Dan segala jenis escapism yang ada.

Suatu hari bertanyalah seorang rakan kepadaku...

"kau tidak ada GF ke Leo?"

Oh soalan sebegitu sememangnya agak menyemakkan otak.

But nevertheless...

I just wanna share with you la kan

Being in love is something exciting, it makes your world go round

Example my friend here


Betul tak? love atau cinta itu betul-betul boleh buat seseorang itu 'gila' sekejap

Then I ask myself..

[Aku memang suka sesuatu yang logik dalam apa bentuk sekali pun, aku akan bertanya, berfikir untuk mendapatkan jawapan]

"Kau tak suka ke ada orang sayang kat kau, ambil berat pasal kau, teman kau makan dan juga bila kau sakit?"

Telling you guys the truth

"Oh hell of course I'm interested!!"

"Jadi kenapa kau tak cuba, banyak jek perempuan kat luar tuh yang eligible kan? Kau takut tak dapat ke?"

Permulaan tahun 2012 aku dikejutkan oleh pelbagai berita kurang menarik.

3 orang kawan aku yang disangkakan bakal membawa perhubungan ke pelamin

Putus di pertengahan jalan

Juga berita penceraian sorang teman rapat.

You guys can just say, "it's got nothing to do with you"

yes, physically

Benda ni hanya membuatkan aku terus berfikir, macam kononnya nak mencipta formula dan juga potion.

Hahahaaha...

Padahal just involve, engage and face everything....


Tiada apa yang pasti betul tak?

Pengalaman yang lama memang sedikit sebanyak memberikan kesan kepada bentuk pemikiran aku terhadap couples

Just because I'm single then I 

Aku mungkin hanya suka berfoya-foya setakat ni kot...

Seorang demi seorang kawan aku dah berkahwin sekarang....

Terasa jugak weh

Kumpul duitlah dulu, jumpa yang sesuai aku terus jumpa mak diorang...

Kelas gituu....

[Hok dapak ye mace ni wokeyh gak noo?]

Banyak gak pilihan cuma aku tak dapat nak buat keputusan lagi nak pilih yang mana...

Sebab ideologi aku berlainan sikit dan juga sangat berlainan dengan norma wanita.

Aku tetap lelaki, dan aku akan sentiasa melihat...

Aku tak suka memberi alasan, tapi aku akan tetap cari jawapan...

Curiosity kill the cat but my curiosity will kill others...

Aku nak kena keluarkan balik sifat-sifat romantik yang dah lama aku 'kunci'

So hati-hati ya gadis di luar sana?







1 comment:

emy BAKRI said...

btl tu... it's easy to find sumone to like, but it's not easy to find sumone who likes u ;P