Followers

Monday, June 13, 2011

Special post for my junior....

Yesterday I spend some of my 24-hours time with my beloved juniors...

They're Soren, Iki, Ery, Atin (Bawang), Amir and Elie...

It's been a long time I haven't spend time with them I think it's already 2 months. :)

Ok...

Masa tuh diorg sume tgh induction junior2 part 1 yang baru jek mendaftar...

Mase diorg part 1 dulu batch gue la yang induct diorg...

Introduce by them to the part 1 student sbg super-duper senior la konon...hahaha

Bangga kot sbnrnye tgk budak2 ni membesar dengan baik....

Ery dah ade bakat memimpin, Iki dah pandai bersosial sikit2, Atin dh semakin confident and of coz mkin comel...(hahahhaah)

Amir mulut makin pedas, Soren smakin cantik n ke arah keperempuanan...and Elie plak? hahahahahha dier asik nak marah orang jek skrg, bakal queen control ni.

Bile lepak ngan diorg ni...sbnrnye mmg x ckup klu stkt 'heartly visit'...lepak ngn diorg mesti byk idea kluar...

Baik la drpd idea movie, short film ke, buku ke, karya ke or even global issues.

But x penah fikir pn I will touch their life so much...

Especially Elie, she remembered every single thing I did to her which I consider very2 simple thing....

X sangka dier igt each one of it....di mana aku fikir bnda tuh sume org senang lupe...:P

'Ceramah tepi surau', 'brainstroming kat badminton court', 'pen dan rendang', 'Megat Panji Alam'

Yesterday was my laughing day.......releasing my tension inside.

Guys...I do not hope for u to remember me always, but I do hope u guys be the best in who u are.

TQ

6 comments:

Iki Ali said...

waah. terharulah gua, Taiko! :')

Unknown said...

hey...leng chai.

lu apa bikin tara kelas ka?

Iki Ali said...

kelas gua 3.15 hari ni, taiko. haha.

Doktor Love said...

ehem... what do u mean by 'makin comel'? nk kono neyhhh..huhuhu...
thanks for da entry...

Elie Lily said...

elie igt sume bnda..abg je tak igt! ceh!

Unknown said...

abg ingat la cume abg sembunyikn saje