Followers

Thursday, April 8, 2010

Aku terasa macam penat jek..

Teman2 sekalian...


Aku masih macam biase...tiada ape yang lain.


Cume aku fikir macam2 perkara sekarang dan bukan semuanya masalah...


I don't tell you because aku terasa benda2 ni memenatkan minda aku and surely akan memenatkan minda korang..


Last2 benda yang aku cakap seolah2 jadi kosong and tak bermakna langsung..


Aku xde marah dengan sesape cume aku rase nak reducekan segalenye and ty something different...


Maybe aku akan pergi somewhere kot..huhuhu


Sure ramai akan cakap..."ape gunenye ade kawan kan?"


Bagi aku, aku tak rela mempergunakan mereka...lebih2 lagi dalam keadaan ini.


Dalam keadaan senang pun aku macam tak pedulikan diorg tibe2 dalam keadaan macam ni nak terhegeh2 kat diorg plak...


Biarlah...kalau aku derita, biar aku derita sorang2. Kalau aku kecewa, biarkan aku sorang2.


It's just that I lost my interest untuk berkongsi...

1 comment:

madmal said...

lar.. sahabat.. nie ape kes ni tetibe nak bawak diri ni... aish.. just tell me kay if anything even though it is heavy for me to listen..