Followers

Thursday, January 13, 2011

I need another story...

Hello teman2....masih ingat lagi perjalan kisah si Z, J dan A?

well, kali ni setelah kian lama menyepi...kisah itu akan disambung semula...

Si Z kali sudah hilang pedoman, pegangan "no couple no love" telah dipecahkan....

Mungkin kerana perasaan tertekan dengan situasi sendri, si Z telah menyembunyikan diri ke Thailand dgn mencari rezeki ke sana tanpa memberitahu kawan2nye kecuali si J...

Si J pula kembali dgn perangai lamanya yang kuat berangan, cakap tinggi menggunung tapi kosong juga....dia telah melepaskan cinta terhadap si N dengan alasan bosan. Walau hakikatnye dia sudah tertarik dengan perihal si Z...namun si Z ni merupakan wanita yang penuh misteri perasaannye, dalam erti kate lain "poyo lebih" bertindak memainkan jiwa n perasaan si J ni.

Maka hasilnya Si J sudah menjadi J2.....daya angan2nye semakin tinggi namun x tergerak utk membuahkan hasil.....

Bagaimana pula dengan si A? Jantan idaman si Z dahulu kala?

Kisah cintanye dgn si W musnah ranap sama skali ats dasar salah pasang jalan kereta api....ditinggalnye si W terkapai di shopping complex yg gah...namun si A ni tetap gagah..

Dier pn cube menggunakan konsep yg diketengahkan si Z dahulu, "no couple no love"...kononnye ar. Mereka berdua merupakan teman rapat sehingga kini.

Baru2 ni, si A membawa diri yg fana ke luar negara utk percutian eksotik bertemankan wanita2 hebat...dia bagaikan terlebih dose ubat batuk melayan perasaan sayu di hatinye.

Di situlah matanya yang cantik, terpaut dgn si L...seorg gadis yg berkelana.

gundah gulana hati si A ni.....matanya tidak pernah lepas memandang si L tuh. Nak kata nk telan, x muat mulut si A ni....nk kate nk gigit, alahai...si A lembut orgnye apatah lagi di hadapan wanita itu.

dalam hilai ketawanya telah menandakan beberapa perubahan positive, tenaga bru meresapi jiwa mudanye....

minda geniusnye ligat memikirkan pelbagai cara....sehingga menghasilkan formula persilangan pandangan & gelombang otak. (X x X)

Nanti kn update kisah si A ni ye kawan2? :)

16 comments:

madmal said...

woooooooooooooooooiiii.. haha sengal! hahahahhahahahahahahahahahaqhahahahahahah

Noor Laili said...

hahahah...mcm bestt jer citerrrnyee... sape kah hamba Allah tu ek?? ngeeeeee

Pearlpett said...

Amboi..kenal semuanya...si J tu kini macam menyepikan diri je....ke manakah ia menghilang??

madmal said...

si J tu kini membawa diri dan luka yg lara.. hahaha ;)

tapi si A tu tak de kaitan wei dlm citer ko nie..

Leo "Ricky" Huzair said...

Hawks, mana ko tau si A tuh xde kaitan? Ko kenal ke si A tuh? musykil2......

madmal said...

aikk.. citer aku ? ko punya citer ko cakap aku pulakk.. aish.. ape kes..

Leo "Ricky" Huzair said...

tahu pun ni cerita aku...so si A tuh mmg ade kaitan. jgn byk bising ar Hawks.....melainkan klu ko rse si A tuh ko ler....:P

madmal said...

erk.. confirm genius ko nie.. this story is like a masterpiece kot.. ayat dan kata2 ko bakal di kaji oleh para cendekiawan seluruh dunia nie.. terutama sekali tentang teori formula X tu... huhuhuhuhu. tahniah gen sherlock lrh~!

Leo "Ricky" Huzair said...

Hawks, tq....u're being exaggerate. Aku b'inspirasikan ko. u complete me...

Jemi Azmi said...

Leo sengallllllllllllll
hahahh giler sunggu permulaan citer tuh...
to si A- jangan tunggu lama-lam,nati lama-lama haa:p

madmal said...

ai jemi.. jadik maknanya benarlah yg berlaku pada si J ngan Z tu ea..? huhu aku nak kan kepastian.. mane si J tu ilan ea..?

Leo "Ricky" Huzair said...

Si J tuh dh berubah katenye...

nk cari rezeki membela nasib diri....

dulu mcm2 bnda aku dgr dr dier...

nk jd director la, editor la...ntah2 after nk jadi doktor.

tp ape2 pn aku sokong dier klu dier tukar lg...aku tolak dier dr jambatan sudeh...

Jemi Azmi said...

mal-wakaka x sumer salah leo kan penulis mesti ar pandai buat citer hehehe

Leo- ngah kejar cita-cita ar ni tp aku ngah usahakan sesuatu nih ngan penerbit buku haha..hope ade rezeki la..weeee

Leo "Ricky" Huzair said...

Aku harap ni yg terakhir.....

Jemi Azmi said...

sudah tentu tidak,,weee haha

eva said...

Wow, websitenya keren. Infonya juga Mantap, saya mau ikut share tentang informasi Desain Grafis, Cara Membuat Cover Buku, Kartu Nama, Brosur dan artikel lainnya.happy blooging.