Followers

Friday, July 2, 2010

Kembali lagi...

Mesti korang tertanya-tanya dengan cerita terbaru gadis yg dikenali sebagai Z bukan?

Betapa dirinya memikat begitu ramai hati sukma dan dia bermaharajalela gitu...

Beginilah ceritanya...

Si Z sekarang terpaksa menanggung rindu terhadap Si A kerana kegeniusan Si A yang sudah grad dengan cemerlang. Meninggalkannya terus bersama 'teman setia' kononnya, Si J.

Si F masih menaruh harapan terhadap Si Z namun apakan daya, taste Si Z ni terlalu tinggi menyebabkan Si F masih terus berusaha.

Si J membuatkan hidupnye bz dengan ke hulu ke hilir dengan bidang yang diminatinya, hubungan cintanya dgn Si N masih mekar namun perasaannya terhadap Z tetap tidak boleh dinafikan. Si J hanya mampu tersenyum tatkala si Z menerangkan bahwa terdapat Si F yg lain sedang diperhatikan dalam hidupnye membuatkan Si F yang sudah lame menaruh hati ini, terpaksa makan hati sementara.

Si Z ni amat terkenal dengan sikapnye yang happy-go-lucky, dengan tagline 'NCNL' sebagai pegangan hidup membuatkan semakin ramai jejake cube untuk menembusi hatinya yang seperti Great Wall Of China.

Tetapi, Great Wall Of China pun boleh kecundang...apa entah lagi hati si Z ni. Suatu ketika sedang melepak dengan si J dan rakan2. Si J memperkenalkan Si I kepada Si Z. Si I tampil dengan berwajah kacak n segak membuatkan Si Z tertawan. Senyumannya yang manis melupakan Si Z terhadap Si J mahupun kedua2 Si F yang ade di hatinya. Memandangkan Si A pula sedang bahagia dengan Si W, membuatkan Si Z berkata dalam hatinya, "Ah, tidak salah rasanya kalau aku ingin bersukaria."

Tetapi, Si I begitu pendiam orangnye...ala2 gentleman gitu. Si Z pernah berkate dier hanya nak cari doktor or lelaki yang kaya2 jek. Sedang Si I ni x mencapai matlamatnye namun gelagat Si I begitu menawan hati Si Z hingga membuatkan wjahnya berubah.

-Nantikan kisah Si Z seterusnye-

1 comment:

Bart Persie said...

si L nyer mane?? :P